Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

čtvrtek 28. srpna 2008

Já ferneta teda nepiju, ale teď jak jsem přežraný, tak na něj mám strašnou chuť

Tak a máme tu první kousky z naší hitparády:

Občas tě potkám

Občas tě potkám, zazní jen "ahoj" -
rádoby veselé, přitom však smutné,
a rázem studený, železný závoj
nesmělé pohledy násilně utne.

Občas tě potkám a chtěl bych křičet,
chtěl bych se ptát a vysvětlovat,
radostí zadost a výčitek výčet,
city však musí se do nitra schovat.

Občas mám pocit, že steskem zesnu
a všechna minulost tváří se krásně,
s hlubokým nádechem vzbudím se ze snu -

mají pravdu, nehodíme se k sobě

* * *

A teď jednu s trochu vážnějším námětem:

Nemám rád svou práci

Sere mě to čím dál více,
denně makat ve fabrice -
rybí hlavy na pásu
maj daleko do špásu.

Sere mě to ve fabrice,
měsíčně mám dva tisíce
a ani ten smrad zdá se
nepřidá mi na kráse.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a co jako, jsi motycka kdo je vic? .. VSICHNI:-D

Anonymní řekl(a)...

Nepij a piš:))