Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

čtvrtek 13. prosince 2007

Ranní rané alkoholové verše

Vykradač bank optimista

Vše jde zatím podle plánu,
jen drobnost mě tíží,
že teď místo v eroplánu
sedím v cele s mříží.

***

Zeptal se mě v kupé pán,
co sa tolik upépám.
Konverzace nevázané
žeprý vedou tam na Hané.

***

Uklouzl jsem na hovně
ve veřejné knihovně.
Tak mě teďka napadlo,
že to hovno vypadlo
z knihy V. I. Lejnina...

***

Teďka je to už věc jistá,
že jsem asi masochosta.
Když mě milá bila pěstí,
myslel jsem si: "To mám štěstí!"

***

Na večeři předevčírem
měl jsem chleba s dobrým sýrem.
A teď léků je mi třeba -
plísňový byl aj ten chleba.

***

Tlustý jako kula jdu
dojíst svoji kulajdu...

***

Děkuju za pozornost

2 komentáře:

Gidian řekl(a)...

:-D ... super ... prece jen mi tu neco nesedi ... KDE JE MOTYCKA!!!??? :-D

Anonymní řekl(a)...

jupí jupí jupí...ty jsi prostě básničkový Bůh.. Štěpa na hrad:))