Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

úterý 19. února 2008

Malá noční poezie

Pokřivený smysl pro erotično

Dnes se mi zdál v noci sen -
to, že svíčky plamínek
změnil rázem noc na den,
byl jsem plný vzpomínek.

Leželi jsme spolu v trávě
a já na rtech slovní hříčku,
že mě sžíráš zrovna právě,
jako oný plamen svíčku.

* * *

Ach

Občas mívám trochu strach,
že když spím, tak přes můj práh
vkročí mi sem lstivý vrah,
už mě nesou na márách.

Nebo když čtu v novinách,
kdo na koho zase sáh,
vykřiknu jen tiché: "ach"
a pak ŕozpadnu se v prach.

* * *

Neoplývám velkým taktem.
Společnosti na vzdory,
na záchodě, prostým aktem
shrnu svoje názory.

* * *

Znám křišťálovou studánku
kde nejhlubší je les,
tam dostal jsem se ve spánku,
s tebou do nebes...

* * *

Polámal se mravenečník,
ví to celá obora,
napíchl se na konečník,
pozdě je na doktora...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Co k tomu dodat:)) přivodil si mi těžké křeče bránice, což ovšem bylo spouštěčem k hodince strávené na oné místnosti, děkuji ti za obnovenou peristaltiku střev:))) Ty jsi střevo, kde na to chodíš? Doufám, že ne vlastní skušenosti, zvlášť u to ho mravenečníka:)))

Anonymní řekl(a)...

Chci kousek tvého střeva!