Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

středa 27. února 2008

Variace na dívky - básničky na přání

Natálka

Líbám svoji Natálku,
telefonem, na dálku.
Snad jenom mi vadí trochu,
že tam slyším hlasy hochů...

* * *

Denisa

Nalákal jsem Denisu
na partičku tenisu.
A teď vzadu za kurtem
řádí na mém... harleji

* * *

Ester

Rychlou jízdu zastavila
policistka Ester,
na výmluvy použila
alkoholu tester.

* * *

Petra

Zahlédl jsem vnadnou Petru
v zbrusunovém uplém svetru.
A v ten moment jak když lupne,
byly mi i gatě uplé.

* * *

Libuše

I dějepis s Libuší
lehce srdce rozbuší.
To pak Teta ani Kazi
jen tak večer nepokazí

* * *

Zuzana


Varuje mě Zuzka:
"Podlaha je kluzká"
Já ze země odpovím:
"Díky, už to taky vím"

3 komentáře:

Gidian řekl(a)...

Booyaa!

Anonymní řekl(a)...

pěkný... máš holt básnický střevo;) a něco o Lucii by nebylo?

Štěpán řekl(a)...

ano, Lucie jde v dalsi varce coz je.... kazdym okamzikem:)