Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

neděle 8. února 2009

Ach, předzkouškové dny, jak jste na hovno!

Já když se učím, tak mě napadají dosti hovadiny; no, posuďte sami:

* * *

Zdeněk Kožmín, Jiří Trávníček:
Na tvrdém loži z psího vína
hloubavě čtu, když z trávníčku
odklízím psí hovína

(ten skvělý rým vymyslela má sestra)




* * *

Přání na rozloučenou

Končím s tebou
kluku,
přeji rychlou
ruku...



* * *

Pracovitý nevidomý

Slepec makal,
až se divím -

od nevidím
do nevidím...

* * *

Odplata mrňat

Vesele jsem chodil světem,
vysmíval se malým dětem...
než jsem dostal do tlamy,
přesnídávnou od Hami.



* * *


Dále bych vás rád upozornil na novou funkci - sledování blogu, pomocí které můžete blog sledovat. Nevím, co to přesně obnáší, ale využívejte toho, když už jsem vám to sem tak pracně dal!

A držte mi zítra ve 12 palce, budu mít opravnou zkoušku - když ji nedám, je to kvůli vám, protože jsem místo učení psal básničky.

Tak.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tak tohle bylo opravdu bombózní, zkouškový na tebe, tak to je:D svědčí to tvému básnickému střevu.