Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

úterý 3. února 2009

Výkřik ze tmy, nebo co

Už delší dobu se tu nic pořádného neobjevilo a ani dnešním dnem se to pravděpodobně nezmění... to zkouškové začíná být teď ke konci už hodně depresivní a člověk nějak nemůže myslet na psaní básní, když musí myslet na opravnou zkoušku z literatury.

Ale dnes mi někdo udělal na internetu radost - přihlásil jsem svoji kytarovou nahrávku do soutěže GVR aréna (nebo jak se to jmenuje), no a tak si představte, že tahle moje pochybná nahrávka postoupila do finále. Dokonce mi k tomu udělali i takový pěkný obrázek, no posuďte sami - moc jsem se jim povedl, hlavne to poprsí vystihli dokonale.
No, co chci říct: jestli někdo z vás umí trochu hrát, tak se přihlašte, ať je v soutěži veselo (ale nedělejte moc dobré nahrávky).
A to je konec

Žádné komentáře: