Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

pondělí 14. ledna 2008

Eine aktualizacionen bitte mit schmutzig kopf!

Tak tu máme něco málo nového, ale jsem tento týden jaksik umělecky vyšťaven. Bude to asi prací na jiném projektu - CD skupiny "Tráva za to nemůže" které je na stáhnutí tady - TZN - Back in business !varování! - není to nic pro slabé povahy a dokonce se semtam obeví i nějaký ten vulgární výraz.
No a tady jsou ty slíbené básničky/písničky:

Srdcová

Než jsem se vymáčkl, zase jsi odešla,
zas jsem tě nestihl políbit na rty.
Šance má zmizela, tak jako předešlá,
tak jsme jen hráli tři hodiny karty.

Slunce je veliký, má barvu okrovou
a moje úmysly - přísahám čistý.
Kdybych jen uměl číst tvoji tvář pokrovou,
kdybych si mohl být čímkoliv jistý...

Však to se změní, mám eso v rukávu,
jsi moje královna, rád bych ti hrál.
Pozvu tě do kina, anebo na kávu,
nechci být janek, ale tvůj srdcový král...

***

Cvakala mi dneska lístek
krásná paní průvodčí,
než bude můj Frýdek Místek,
chci jí hledět do očí.

***

Hvězdy se šly schovat někam,
slunce každou chvíli vyjde,
nevím sice na co čekám,
ale snad to brzy přijde.

***

Chci teď být jen chvíli sám -
žádný smutek nesžírá mě,
nechci ani cizí rámě,
prostě si tu chvíli užívám.

Nemám děti, nemám ženu,
na práci i na kostel,
na vše jen né na postel,
okamžitě zapomenu.

Nezajímají mě hosti,
ani znění zákona,
či kdo za mě vykoná,
mé manželské povinnosti.

***

Povzdech prasete

Budha je hudba
v budoucím čase,
jen prase zůstane
napořád prase...

***

Přišla naše chvíle -
to když kluci opilí,
z vesela se chopili
motorové pile...

Žádné komentáře: