Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

neděle 27. ledna 2008

Pár veršů v době chmurné

Přejetý zajíc

Na silnici před vraty
ležel zajíc placatý.
Situace je to jistá -
chtěl ušetřit trochu místa.

***

Půlnoční valčík

To tak jednou brouzdám noční ulicí,
v tuto dobu motal by se tady jenom vůl,
s mojí kamarádkou, ňákou Alicí,
znám ji asi hodinu a půl.

Pak když už mě nebavilo na zádech ji nosit
a když jsem jí povykládal všechny moje básně,
tak aby řeč nestála, řek jsem jen : "smím prosit?"
ona se jen usmála a řekla mi : "no jasně".

Tak jsme spolu tančili pomalu a tiše
hudby není třeba, s ní a nebo bez,
při muzice ke které nám měsíc noty píše,
za publikum zaskakoval zatoulaný pes.

***

Nerozhodný pyrotechnik

Červený a nebo modrý,
který z vás udělá bum?
Všechno bude zase dobrý,
jen si dám dvojitý rum.

***

Komáři jsou naslopaní,
skončilo jim krvnobraní...

***

Tož ten borec je fort sjeté,
tak proto konopí seté...

***

Dnes jsem se ti poslal poštou,
snad se brzy doručím.
Trvanlivost nemám prošlou,
však za obsah neručím.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tyvole, uplně fakt jako dost dobré!

Anonymní řekl(a)...

Tak to jako rád, že se ti to líbí:)

Anonymní řekl(a)...

týjo...na to, že jsou to verše v době chmurné jsem se u nich docela dlouho chlámala:)) Dobré Štěpánku, dobrééé

Gidian řekl(a)...

si nemyslim, ze to melo byt k smichu :-D ... na me padla docela depka :-D