Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

pondělí 26. listopadu 2007

Přehlídka Prostoduché Poezie

Tak tu mám zase další várku podivných básniček a písniček, které sice souvisí s Karlem Motyčkou pramálo, ale zato nic jiného jsem nenapsal, tak si říkám, že lepší než nic...


--------------------------------------------------------------------------------

.

Rybí

Má dívka je krásná,

nemá žádnou chybu,

až na to že občas,

promění se v rybu.

.

Ale mně to neva,

je to člověk blízký,

teď se na mě smějou

chutné kapří řízky.

.

(Dáváme si spolu

s chutí úžasnou

u jednoho stolu

její příbuznou)

.

Milostná

Neumím psát písně něžné,

složil bych ti jednu.

Ikdyž stvořím fráze běžné,

hnedka na to sednu.

.

Vezmu papír, husí pero,

víno, svíčku zapálím,

slohem který měl Cicero

od brku už stoupá dým.

.

Pomalu mě obestoupí

opojení radostné,

v tomto stavu nejsem skoupý

na výrazy milostné.

.

Všechny ženy jako voda

roztečou mi u nohou,

jen ty ne a to je škoda -

rovnat se ti nemohou.

.

Podzimní

Cestovat vlakem jde hladce

na cestě z Jindřichova Hradce

viděl jsem z okna tři vrabce

krajinou dozlatova zbarvenou.

.

Průvodčí lístek mi značí

a to mi ke štěstí stačí

vždyť přece čas mě netlačí

polibek tvůj bude mi odměnou.

.

R: Tři vrabci seděli na drátě

tam zmrznout určitě nemohou,

nač lítat do teplých krajin

když proud je hřeje do nohou.

.

Listí ze stromu padá,

to, že mě máš pořád ráda,

značí jen že jsi mladá

a já jsem taky mlád.

.

R: Tři vrabci v říjnu či v lednu

tam zmrznout určitě nemohou

a já si za nima sednu

proud nás teď hřeje do nohou.

Žádné komentáře: