Všechny postavy a příběhy - včetně těch, které jsou založeny na skutečné události - jsou smyšlené

pondělí 26. listopadu 2007

Radovánky v metru

Ještě vám sem hodím moji novou básničku (spíš písničku) jménem "Radovánky v metru". Přiznávám, že je trochu "out topic", ale nudím se, zpoždění vlaku se posunulo na 70 minut a asi se ještě povyroste. Navíc je tu poslední dobou nějak pusto a smutno, moc článků se tu neobjeví, tak to tu poezie trošku oživí. I přesto, že se týká velmi vážného tématu.


--------------------------------------------------------------------------------

Radovánky v metru

Sestoupil jsem do temného metra

průvan tady samovolně větrá

a v tom uvidím revizora

asi vstal od televizora.

Chtěl jsem se mu nenápadně vyhnout

to bych sebou nesměl na zem švihnout

pěkně jsem si rozbil hlavénku

"mohu vidět vaši jízdenku?"

Tak se sbírám pomalu ze země

revizor však nemá radost ze mě

z kapsy jsem vytáhl jen

stojeden japonský yen.

Kde se vzala cizí měna nevím

těžko s ní však situaci změním

čtyřista a to prý mám bát rád

že byl ještě dosti kamarád.

Tož to by tak bylo a když jsem se tak rozepsal, tak sem hodím ještě básničku, kterou jsem napsal v hodině ekonomie. Má příznačný název -

EKONOMIE

Chytří lidé kvůli ní

zrobí první poslední

z odborného hlediska

mě však nikdy nezíská.

Tabulky a poučky

přežvýkané od učky

pro mě jak tak vidím

házet perly sviním.

Žádné komentáře: